پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
برگزاری کارگاه معرفی و ارائه خدمات ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیاد ریاست جمهوری

در حاشیه برگزاری پنجمین نمایشگاه مادر، کودک، نوجوان و اسباب بازی رقم خورد؛

برگزاری کارگاه معرفی و ارائه خدمات ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیاد ریاست جمهوری

- 1402/09/20

هم‌زمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه مادر، کودک، نوجوان و اسباب بازی کارگاه معرفی و ارائه خدمات ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در پاویون مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه مادر، کودک، نوجوان و اسباب بازی کارگاه معرفی و ارائه خدمات ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در پاویون پارک علم و فناوری برگزار شد.

در این کارگاه دکتر کرمی دبیر اجرایی کارگروه بازی‌های شناختی ستاد علوم شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به ارائه خدمات این ستاد پرداخت.

کرمی با اشاره بر نقش بازی در عملکرد شناختی تاکید کرد: بازی به عنوان بخش جدایی ناپذیر رشد و تحول کودک از مهمترین عواملی است که فرصت ایجاد و گسترش مهارت‌های جدید حرکتی، شناخنی، زبان شناختی، سازگاری عاطفی و اجتماعی را فراهم می‌کند.

وی در پایان به پاسخگویی به پرسش‌های شرکت کنندگان پرداخت.

شایان ذکر است این کارگاه به همت مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان و با هدف ارتقا و رشد شرکت‌های فناور و خلاق فرهنگی برنامه‌ریزی و برگزار گردید.

دانلود پیوست خبر الهام رحمانی الهام رحمانی یاسر سیاوشی جامی یاسر سیاوشی جامی میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر